ha-loo fórum - Všechna témata
Chceme znát Váš názor.
Připomínkujte, ptejte se, navrhujte.
Přizpůsobte si své ha-loo.
Nechte se odměnit za své příspěvky kvalitním dárkem od nás.
Téma: Všechna témata
Dobrý den.
Využívám Vaši službu ve spojení se softwarovým klientem na mobilním telefonu s Androidem. Stále častěji se potýkám s problémem zmeškaných příchozích hovorů, způsobených automatickým přepnutím přístroje do sleep modu, který se ve vyšších verzích androidu dá obejít pouze službou Firebase Cloud Messaging. Máte v plánu tuto funkci implementovat do vaši ústředny?
Využívám Vaši službu ve spojení se softwarovým klientem na mobilním telefonu s Androidem. Stále častěji se potýkám s problémem zmeškaných příchozích hovorů, způsobených automatickým přepnutím přístroje do sleep modu, který se ve vyšších verzích androidu dá obejít pouze službou Firebase Cloud Messaging. Máte v plánu tuto funkci implementovat do vaši ústředny?
Dobrý den mám tel. Gigaset C530IP připojení jsem nastavil na ha.-loo centralu se připojm. Jde mi z telefonu volat, ale nemohu přijímat příchozí hovory. Prosím o pomoc.
Děkuji
Děkuji
ha-loo team - 31.5.2018 10:10
Příchozí hovory vyzvání na více klapkách
Re: Příchozí hovory vyzvání na více klapkách: Rostislav Ander
Hezký den, Příchozí hovory vyzvání na více klapkách
Re: Příchozí hovory vyzvání na více klapkách: Rostislav Ander
na těchto stránkách https://centrala.ha-vel.eu/cs/informace/podpora naleznete návod pro ha-loo Centrálu a u Vás se jedná o Ring group.
Hezký den
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, jak nastavit, aby při volání na hlavní číslo vyzvánělo více klapek?
Přes webové rozhranní jsem našel jen možnost nastavit jednu klapku.
Děkuji
S pozdravem
Rostislav Ander
chtěl jsem se zeptat, jak nastavit, aby při volání na hlavní číslo vyzvánělo více klapek?
Přes webové rozhranní jsem našel jen možnost nastavit jednu klapku.
Děkuji
S pozdravem
Rostislav Ander
Dobrý den, pevné zlaté číslo nenabízíme. V případě, že chcete nějaké speciální číslo obraťte se na e-mail podpora@ha-loo.cz. Děkujeme
Dobrý den.
Ha-lo telefon mám již asi čtyři roky.S tímto zařízením jsem spokojen,až na to,že se to najednou zbláznilo hovory nyly přesměrovány na mob.tel.
volat z něho šlo ale za nějaký čas z něho nejde ani volat,ani poslech nepříjímá.Když jsem volal opraváře pravil,že je to věc internetu,tam
zase,když jde internet,není to věc jejich.
Pokud to nedáte do po řádku musím od Vás odejít.
S pozdravem Josef Nedvěd.
Ha-lo telefon mám již asi čtyři roky.S tímto zařízením jsem spokojen,až na to,že se to najednou zbláznilo hovory nyly přesměrovány na mob.tel.
volat z něho šlo ale za nějaký čas z něho nejde ani volat,ani poslech nepříjímá.Když jsem volal opraváře pravil,že je to věc internetu,tam
zase,když jde internet,není to věc jejich.
Pokud to nedáte do po řádku musím od Vás odejít.
S pozdravem Josef Nedvěd.
dobrý den, mám dotaz. Po opravě pc mi nejde spustit volání na ha-loo softvarovém telefonu. Podle návodu je to nastaveno správně, ale objeví se tam /A profile this name already exist./ a /invalid profile name SIP failed to register/
Děkuji za radu co s tím.
Děkuji za radu co s tím.
<< |
Fórum je moderované, nevhodné příspěvky budou vymazány.
Bez analytických cookies nelze přispívat do fóra.