ha-loo fórum - Všechna témata 

Chceme znát Váš názor.
Připomínkujte, ptejte se, navrhujte.
Přizpůsobte si své ha-loo.
Nechte se odměnit za své příspěvky kvalitním dárkem od nás.
Téma: Všechna témata

Zobrazit vzestupně Zobrazit strom Zpět na seznam témat

Spojař - 11.4.2020 18:29
Cisco ATA 186
Re: Cisco ATA 186: Marclar  
Povedlo se rozchodit to Cisco 7940G
Jirka - 5.2.2020 15:03
Google push service
 
Dobrý den.
Využívám Vaši službu ve spojení se softwarovým klientem na mobilním telefonu s Androidem. Stále častěji se potýkám s problémem zmeškaných příchozích hovorů, způsobených automatickým přepnutím přístroje do sleep modu, který se ve vyšších verzích androidu dá obejít pouze službou Firebase Cloud Messaging. Máte v plánu tuto funkci implementovat do vaši ústředny?
Jakub - 28.1.2020 10:50
Nejde se dovolat.
 
Dobrý den mám tel. Gigaset C530IP připojení jsem nastavil na ha.-loo centralu se připojm. Jde mi z telefonu volat, ale nemohu přijímat příchozí hovory. Prosím o pomoc.
Děkuji
ha-loo team - 31.5.2018 10:10
Příchozí hovory vyzvání na více klapkách
Re: Příchozí hovory vyzvání na více klapkách: Rostislav Ander  
Hezký den,

na těchto stránkách https://centrala.ha-vel.eu/cs/informace/podpora naleznete návod pro ha-loo Centrálu a u Vás se jedná o Ring group.

Hezký den
Rostislav Ander - 31.5.2018 08:24
Příchozí hovory vyzvání na více klapkách
 
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, jak nastavit, aby při volání na hlavní číslo vyzvánělo více klapek?
Přes webové rozhranní jsem našel jen možnost nastavit jednu klapku.

Děkuji
S pozdravem
Rostislav Ander
ha-loo team - 12.12.2016 09:36
Zlate cislo - cena?
Re: Zlate cislo - cena?: microb  
Dobrý den, pevné zlaté číslo nenabízíme. V případě, že chcete nějaké speciální číslo obraťte se na e-mail podpora@ha-loo.cz. Děkujeme
microb - 9.12.2016 23:39
Zlate cislo - cena?
 
Dobry den, lze u Vas poridit Voip zlate cislo? Za kolik? Dekuji
Josef Nedvěd - 20.8.2016 17:34
kvalita hovoru Well 8820IP
Re: kvalita hovoru Well 8820IP: JCH  
Dobrý den.
Ha-lo telefon mám již asi čtyři roky.S tímto zařízením jsem spokojen,až na to,že se to najednou zbláznilo hovory nyly přesměrovány na mob.tel.
volat z něho šlo ale za nějaký čas z něho nejde ani volat,ani poslech nepříjímá.Když jsem volal opraváře pravil,že je to věc internetu,tam
zase,když jde internet,není to věc jejich.
Pokud to nedáte do po řádku musím od Vás odejít.

S pozdravem Josef Nedvěd.
Standa - 9.1.2016 20:02
dotaz
 
dobrý den, mám dotaz. Po opravě pc mi nejde spustit volání na ha-loo softvarovém telefonu. Podle návodu je to nastaveno správně, ale objeví se tam /A profile this name already exist./ a /invalid profile name SIP failed to register/
Děkuji za radu co s tím.
ha-loo team - 4.1.2016 08:38
Nelíbí se mi...
Re: Nelíbí se mi...: Silention  
Dobrý den, ověříme u nás, proč se tomu tak děje a určitě Vám dáme zpětnou vazbu.


<<  
   >>




Autor: E-mail:


Fórum je moderované, nevhodné příspěvky budou vymazány.

Bez analytických cookies nelze přispívat do fóra.


© 2005 ha-vel internet s.r.o.