ha-loo fórum - Všechna témata 

Chceme znát Váš názor.
Připomínkujte, ptejte se, navrhujte.
Přizpůsobte si své ha-loo.
Nechte se odměnit za své příspěvky kvalitním dárkem od nás.
Téma: Všechna témata

Zobrazit vzestupně Zobrazit strom Zpět na seznam témat

Silention - 27.12.2015 19:44
Nelíbí se mi...
 
Dobrý den.
Mám 311249249. Po delší době jsem změnil heslo k VOIP, jak jste chtěli. Ženský hlas mne neustále vyzývá, abych provedl změnu, která je provedena. Chtěl jsem se podívat na svůj účet a opět mne vyzýváte ke změně, proč? Změna je hotova a to ostatní měnit nechci.
ha-loo team - 14.10.2015 13:40
TRUNK
Re: TRUNK: Jiri Barcal  
Hezký den, obraťte se s tímto požadavkem na náš e-mail podpora@ha-loo.cz a určitě Vám pomůžeme. Hezký den
Jiri Barcal - 9.10.2015 15:47
TRUNK
 
Dobrý den, v nastavení klapek jsem objevil volbu TRUNK. Používáme více telefonních čísel a interní softwarovou pobočkovou ústředku (Kerio Operator). Jak zkombinovat funkčnost vaší ústředky na naší. V návodu jsem o této volbě a konfiguraci funkce TRUNK nic nanašel.
ha-loo team - 7.10.2015 10:41
dotaz
Re: dotaz: Jana  
Dobrý den, obraťte se na náš e-mail podpora@ha-loo.cz s Vašim dotazem. Uveďte zde Vaše telefonní číslo a typ telefonu. Děkujeme
Jana - 7.10.2015 10:37
dotaz
 
Dobrý den,
delší dobu se nikdo nemůže dovolat na mou pevnou linku, ozývá se stále obsazovací tón. Nevím v čem je problém. My se dovoláme bez problému.
Můžete poradit, děkuji.
Lukáš - 23.9.2015 17:53
Výpočet ceny hovoru
Re: Výpočet ceny hovoru: ha-loo team  
Více než 9 měsíců od nahlášení a náprava stále nikde... podobně jako u ha-loo mobilu stále slibované lte :-(
ha-loo team - 16.3.2015 09:11
Není slyšet protistrana při ochozím hovoru
Re: Není slyšet protistrana při ochozím hovoru: Mirek  
Dobrý den Mirku, bohužel Vám to takhle na dálku nedokážu říct. Abychom Vám mohli pomoci, budeme muset znát typ Vašeho zařízení a více podrobností. Prosím obraťte se na náš ha-loo team podpory a to na tel. číslo 552 305 305 nebo na e-mail podpora@ha-loo.cz (zde bych Vás poprosil o detail Vašeho zařízení). Hezký den
Mirek - 14.3.2015 13:28
Není slyšet protistrana při ochozím hovoru
 
Zdravím
Chci se zeptat proč není při odchozím volání slyšet protistrana??
On mě slyší já jeho ne. Když zavolá nazpět tak je to OK: Doposud fungovalo všechno super.
Děkuji za info.
ha-loo team - 25.2.2015 08:42
Zmena hesla
Re: Zmena hesla: LL  
Dobrý den, když jste si heslo k SIP účtu měnil musíte ho změnit také na Vašem zařízení. Bohužel nevím jaké zařízení vlastníte a bez toho Vám nedokážu poradit. Prosím obraťte se na naši podporu na e-mail podpora@ha-loo.cz nebo na telefonní číslo 552 305 305. Děkujeme
LL - 25.2.2015 07:17
Zmena hesla
Re: Zmena hesla: ha-loo team  
Dobrý den, mám problém, který se zde již řešil a to změna hesla u SIP účtu. Můžete mi prosím poslat na uvedený mail nějaký návod. Děkuji. L.L.


<<  
   >>




Autor: E-mail:


Fórum je moderované, nevhodné příspěvky budou vymazány.

Bez analytických cookies nelze přispívat do fóra.


© 2005 ha-vel internet s.r.o.