ha-loo fórum - Všechna témata
Chceme znát Váš názor.
Připomínkujte, ptejte se, navrhujte.
Přizpůsobte si své ha-loo.
Nechte se odměnit za své příspěvky kvalitním dárkem od nás.
Téma: Všechna témata
Dobrý den.
Mám 311249249. Po delší době jsem změnil heslo k VOIP, jak jste chtěli. Ženský hlas mne neustále vyzývá, abych provedl změnu, která je provedena. Chtěl jsem se podívat na svůj účet a opět mne vyzýváte ke změně, proč? Změna je hotova a to ostatní měnit nechci.
Mám 311249249. Po delší době jsem změnil heslo k VOIP, jak jste chtěli. Ženský hlas mne neustále vyzývá, abych provedl změnu, která je provedena. Chtěl jsem se podívat na svůj účet a opět mne vyzýváte ke změně, proč? Změna je hotova a to ostatní měnit nechci.
Hezký den, obraťte se s tímto požadavkem na náš e-mail podpora@ha-loo.cz a určitě Vám pomůžeme. Hezký den
Dobrý den, v nastavení klapek jsem objevil volbu TRUNK. Používáme více telefonních čísel a interní softwarovou pobočkovou ústředku (Kerio Operator). Jak zkombinovat funkčnost vaší ústředky na naší. V návodu jsem o této volbě a konfiguraci funkce TRUNK nic nanašel.
Dobrý den, obraťte se na náš e-mail podpora@ha-loo.cz s Vašim dotazem. Uveďte zde Vaše telefonní číslo a typ telefonu. Děkujeme
Dobrý den,
delší dobu se nikdo nemůže dovolat na mou pevnou linku, ozývá se stále obsazovací tón. Nevím v čem je problém. My se dovoláme bez problému.
Můžete poradit, děkuji.
delší dobu se nikdo nemůže dovolat na mou pevnou linku, ozývá se stále obsazovací tón. Nevím v čem je problém. My se dovoláme bez problému.
Můžete poradit, děkuji.
Lukáš - 23.9.2015 17:53
Výpočet ceny hovoru
Re: Výpočet ceny hovoru: ha-loo team
Více než 9 měsíců od nahlášení a náprava stále nikde... podobně jako u ha-loo mobilu stále slibované lte :-(
Výpočet ceny hovoru
Re: Výpočet ceny hovoru: ha-loo team
ha-loo team - 16.3.2015 09:11
Není slyšet protistrana při ochozím hovoru
Re: Není slyšet protistrana při ochozím hovoru: Mirek
Dobrý den Mirku, bohužel Vám to takhle na dálku nedokážu říct. Abychom Vám mohli pomoci, budeme muset znát typ Vašeho zařízení a více podrobností. Prosím obraťte se na náš ha-loo team podpory a to na tel. číslo 552 305 305 nebo na e-mail podpora@ha-loo.cz (zde bych Vás poprosil o detail Vašeho zařízení). Hezký den
Není slyšet protistrana při ochozím hovoru
Re: Není slyšet protistrana při ochozím hovoru: Mirek
Zdravím
Chci se zeptat proč není při odchozím volání slyšet protistrana??
On mě slyší já jeho ne. Když zavolá nazpět tak je to OK: Doposud fungovalo všechno super.
Děkuji za info.
Chci se zeptat proč není při odchozím volání slyšet protistrana??
On mě slyší já jeho ne. Když zavolá nazpět tak je to OK: Doposud fungovalo všechno super.
Děkuji za info.
Dobrý den, když jste si heslo k SIP účtu měnil musíte ho změnit také na Vašem zařízení. Bohužel nevím jaké zařízení vlastníte a bez toho Vám nedokážu poradit. Prosím obraťte se na naši podporu na e-mail podpora@ha-loo.cz nebo na telefonní číslo 552 305 305. Děkujeme
Dobrý den, mám problém, který se zde již řešil a to změna hesla u SIP účtu. Můžete mi prosím poslat na uvedený mail nějaký návod. Děkuji. L.L.
<< |
Fórum je moderované, nevhodné příspěvky budou vymazány.
Bez analytických cookies nelze přispívat do fóra.