ha-loo fórum - Přesměrování hovorů a Hlasová schránka
Chceme znát Váš názor.
Připomínkujte, ptejte se, navrhujte.
Přizpůsobte si své ha-loo.
Nechte se odměnit za své příspěvky kvalitním dárkem od nás.
Téma: Přesměrování hovorů a Hlasová schránka
Při přesměrování hovorů zaplatíte pouze hovor z Vašeho ha-loo čísla na telefonní číslo, na které hovor směrujete. Např. zadáte-li pro přesměrování svůj mobilní telefon, zaplatíte cenu odpovídající tarifu do mobilních sítí a délce hovoru. Pokud si své hovory přesměrujete např. na jiné ha-loo číslo, neplatíte nic, neboť hovory v síti ha-loo máte zdarma.
Co se týče Hlasové schránky- její služby můžete využívat zcela bezplatně.
Co se týče Hlasové schránky- její služby můžete využívat zcela bezplatně.
Zvolit můžete dvě varianty:
1) Okamžité přesměrování - hovor se ihned směruje na Vámi zvolené číslo
2) Nastavíte si, po jaké době se hovor přesměruje.
Toto nastavení můžete provést po přihlášení ke svému ha-loo účtu v sekci Změna údajů.
1) Okamžité přesměrování - hovor se ihned směruje na Vámi zvolené číslo
2) Nastavíte si, po jaké době se hovor přesměruje.
Toto nastavení můžete provést po přihlášení ke svému ha-loo účtu v sekci Změna údajů.
Přemek - 19.4.2006 19:55
Nastavení času pro hlasovou schránku
Re: Cena za přesměrování hovorů a hlasovou schránku: Rostislav Oboňa
ZdravímNastavení času pro hlasovou schránku
Re: Cena za přesměrování hovorů a hlasovou schránku: Rostislav Oboňa
začínám a používám ha-loo zrovna teď asi 15 min.
Zatím je to perfektní, ale chci se zeptat, dá se nějak prodloužit doba kdy bude hovor přesměrovan do hlasové schránky?
Momentálně to funguje tak, že zavolám na číslo, tam mi paní řekne že nejsem dostupný a hned můžu nahrávat vzkaz do hlasové schránky a tím i platit.
Toto vše se udá během 3-5 sekund což je pro neznalého člověka strašně málo, líbílo by se mi kdyby ta paní pronesla delší text nebo opakování o nedostupnosti a nahrání vzkazu by bylo tak po 15 sec.
šlo by to nějak
Díky Přemek
Ano, myslel jsem si to, ale nepomáha to.
Už včera jsem změnil nastavení z 50 sec na 60 sec, ale žádná pomoc.
Když jsem nedostupný tak je mi hned oznámeno že nejsem dostupný a po zaznění tónu můžu zanechat vzkaz. Tón zazní takměř okamžitě, teď jsem to měřil je to něco přes 3 sec -což mi přijde strašně málo.
Přemek
Už včera jsem změnil nastavení z 50 sec na 60 sec, ale žádná pomoc.
Když jsem nedostupný tak je mi hned oznámeno že nejsem dostupný a po zaznění tónu můžu zanechat vzkaz. Tón zazní takměř okamžitě, teď jsem to měřil je to něco přes 3 sec -což mi přijde strašně málo.
Přemek
Bylo by skvělé, kdyby hlasová schránka signalizovala, že obsahuje vzkaz(y) a tyto se pak daly vyzvednout přímo na telefonu. Umí to např. SW SJphone nebo HW Grandstream GXP2000 a další. Tuto službu má např. Mujtelefon nebo Xphone.
Mám podobný problém, někdy ani nestačím zvednout telefon. Jde nějak schránka zručit. Nepotřebuju ji.
Šáša - 18.12.2007 19:01
Cena za přesměrování hovorů a hlasovou schránku
Re: Cena za přesměrování hovorů a hlasovou schránku: Rostislav Oboňa
Cenu za přesměrování mám chápat tak, že když mi někdo bude volat na ha-loo číslo, já si jej nechám přesměrovat např. na mobilní telefon a budu za tyto hovory platit já? To bych se taky nemusel doplatit :-)
Cena za přesměrování hovorů a hlasovou schránku
Re: Cena za přesměrování hovorů a hlasovou schránku: Rostislav Oboňa
Ano, funguje to přesně tak. Přesměrované hovory z původního ha-loo čísla na mobilní telefon platíš ty.
Jen upozorňuji, že stále pořád se u přesměrovaného hovoru na displeji mobilu ukazuje jako volající tvoje ha-loo číslo, nikoliv původní číslo volajícího.
Jen upozorňuji, že stále pořád se u přesměrovaného hovoru na displeji mobilu ukazuje jako volající tvoje ha-loo číslo, nikoliv původní číslo volajícího.
Může mi prosím někdo poradit jak zřídit hlasovou schránku
1. s automatickou aktivati, např po skončení pracovní doby do jejího začátku
2. lze nahrát vlastní vzkaz pro volajícího?
Děkuji za radu
1. s automatickou aktivati, např po skončení pracovní doby do jejího začátku
2. lze nahrát vlastní vzkaz pro volajícího?
Děkuji za radu
Pavel - 29.4.2010 00:06
Přesměrování hovoru a cena příchozího hovoru
Mám u Ha-loo registrovaná 2 čísla a zapnuté přesměrování A -> B. Pokud se mi někdo dovolá na číslo B, navýší se mi kredit o pár haléřů za příchozí volání. Pokud mi někdo volá na číslo A, kredit mi navýšen není - očekával bych, že na jednom z těch účtů by se měla projevit záporná cena za příchozí volání. Ne že by mě to zruinovalo, ptám se spíš z principu.Přesměrování hovoru a cena příchozího hovoru
A další věc - když mi někdo volá na A, bylo by prima na telefonu B vidět skutečné číslo volajícího a ne mé číslo A.
Fórum je moderované, nevhodné příspěvky budou vymazány.
Bez analytických cookies nelze přispívat do fóra.