ha-loo fórum - Náměty na nové funkce 

Chceme znát Váš názor.
Připomínkujte, ptejte se, navrhujte.
Přizpůsobte si své ha-loo.
Nechte se odměnit za své příspěvky kvalitním dárkem od nás.
Téma: Náměty na nové funkce

Zobrazit vzestupně Zobrazit strom Zpět na seznam témat

ozeki - 20.7.2012 00:14
registrovane telefony
Re: registrovane telefony: ha-loo tým  
idealne zeleny semaforek u klapky...
otakza - 20.7.2012 00:13
pro halo tym
Re: vzdalena odregistrace vsech telefonu z ustredny: ha-loo tým  
tak tohle jsem nepochopil.
a/ odregistrovat telefon (obecne, bez ohledu na centralu) jde snadno:
1) zmen v ustredne heslo
2) pod novym heslem regni novy telefon
3) hotove...

(pokud potrebujes jen volat ven, tak to ani neni nutne, pokud je dobre konfigurovana ustredna, tak by registace telefonu v kancelari nemela shodit odchozi aktivni hovor, akorat prichozi hovor bude vyzvanet nahodne na tom, ktery se naposled zaregistroval - uplne stejne to funguje v mobilni siti, kdyz mas 2 SIM stejneho IMSI, s tim omezenim, ze tam je limit na 1 soucasny hovor)

b/ "u ha-loo je možné mít zaregistrovány dva přístroje, které vyzvánějí současně"

opet nerozumim, na halo centrale prece muze zvonit soucasne >5 nezavislych klapek (nebo jste omezili ring group na 2 klapky?)

jeden login/heslo nemuze soucasne vyzvanet na vice koncovych SIP telefonech... to umi standardne Skype.. pripadne musi byt inteligentni SIP koncova PBX a ta muze vyzvanet treba na 15 telefonech soucasne... Pripadne umi i paralel calling (vyzvani soucasne v kancelari a na presmerovanem napr mobilu)
ha-loo tým - 13.6.2012 09:26
Casove rozliseni-omezeni IVR menu
Re: Casove rozliseni-omezeni IVR menu: Jirka  
Časové rozlišení IVR menu je již funkční a naleznete jej v sekci IVR menu/časové rozsahy, zde si nastavíte časový rozsah, který potom můžete použít u daného IVR menu :-)
ha-loo tým - 17.5.2012 07:24
Casove rozliseni-omezeni IVR menu
Re: Casove rozliseni-omezeni IVR menu: Jirka  
Dobrý den,
na časovém rozlišení pracujeme, předpokládaný termín spuštění je do konce května.
Jirka - 14.5.2012 21:41
Casove rozliseni-omezeni IVR menu
Re: Casove rozliseni-omezeni IVR menu: ha-loo tým  
Dobry den, uz je neco noveho s casovym rozlisenim? Podari se splnit slibeny termin? J.
ha-loo tým - 16.4.2012 17:37
Casove rozliseni-omezeni IVR menu
Re: Casove rozliseni-omezeni IVR menu: F. Majer  
Dobrý den, děkujeme za zájem časového rozlišení IVR menu. Pracujeme na tomto podnětu pro Vás.
F. Majer - 15.4.2012 18:35
Casove rozliseni-omezeni IVR menu
Re: Casove rozliseni-omezeni IVR menu: ha-loo tým  
Dobrý den funkci časového rozlišení jsem navrhoval již srpnu 2011 v pruhehu testovacího provozu. Tato funkce bude určitě zajímavá i pro další zákazníky.
Lukas - 15.4.2012 12:03
Casove rozliseni-omezeni IVR menu
Re: Casove rozliseni-omezeni IVR menu: ha-loo tým  
JJ velmi dulezita funkce, která přinese určitě více uživatelu ha-loo centraly jenom kuli tomu jeste nepouzivame. Snad to bude co nejdrive
ha-loo tým - 20.3.2012 08:25
Casove rozliseni-omezeni IVR menu
Re: Casove rozliseni-omezeni IVR menu: Jirka  
Dobrý den,
funkce časového rozlišení IVR menu by měla být k dispozici v průběhu měsíce dubna nebo května. Děkujeme za podnět
Jirka - 16.3.2012 09:21
Casove rozliseni-omezeni IVR menu
 
Dobry den, mam pro Vas namet na novou funkci v ha-loo tykajici se IVR.
Uvital bych, kdyby bylo mozne nastavit casove rozliseni jednotlivych menu. Napr. nastavit menu, ktere by bylo aktivni v pracovni dobu (8-17hod) a po pracovni dobe by bud fungovalo jine menu nebo pouze zaznamnik. Jak to vidite? J.


<<  
   >>




Autor: E-mail:


Fórum je moderované, nevhodné příspěvky budou vymazány.

Bez analytických cookies nelze přispívat do fóra.


© 2005 ha-vel internet s.r.o.