ha-loo fórum - Všechna témata
Chceme znát Váš názor.
Připomínkujte, ptejte se, navrhujte.
Přizpůsobte si své ha-loo.
Nechte se odměnit za své příspěvky kvalitním dárkem od nás.
Téma: Všechna témata
Pěkný den, lze nějak podržet hovor před přesměrováním na jiný telefon? Požadavek je, aby před předáním hovoru dál bylo zjištěno, zda volaný hovor přijme či ne. Pokud ano, předat dál, pokud ne, domluvit se s volajícím na jiném postupu. Děkuji.
Lukáš - 29.12.2014 15:40
Výpočet ceny hovoru
Dobrý den. Opravte si v záložce Informace->Ceník aplikaci pro Výpočet ceny hovoru. Při zadání čísla se objeví jen prázdné okénko. Děkuji
Výpočet ceny hovoru
Dobrý den,
máme problém s halo mobilem (Gigaset A510). Včera jsme dobíjeli kredit a museli jsme zadávat nové heslo, od té doby máme na displeji telefonu napsáno "Přihlášení u poskytovatele selhalo" a telefon je nefunkční. Kde může být problém ?
máme problém s halo mobilem (Gigaset A510). Včera jsme dobíjeli kredit a museli jsme zadávat nové heslo, od té doby máme na displeji telefonu napsáno "Přihlášení u poskytovatele selhalo" a telefon je nefunkční. Kde může být problém ?
ha-loo team - 15.12.2014 09:05
nefunkční telefon - pevná linka
Re: nefunkční telefon - pevná linka: Petr Jaroš
Dobrý den, kontakt na naše centrum je podpora@ha-loo.cz a tel 552 305 321 :-)
nefunkční telefon - pevná linka
Re: nefunkční telefon - pevná linka: Petr Jaroš
Dobrý den, dle Vašeho doporučení jsem provedl nový způsob zabezpečení (nové heslo k web-účtu a nové heslo k SIP-účtu) a současně dobití kreditu, ale zřejmě s nějakou chybou, neboť od této změny můj telefon nefunguje. Prosím o kontakt s cílem umožnit mi znovu Vaši službu využívat. Děkuji
Zdravíme, veškeré informace ohledně ha-loo mobil, naleznete na webu www.ha-loo.cz. Případně na domovské stránce ha-loo pevná je v levé části banner na ha-loo mobil a ten Vás přesměruje na stránky ha-loo mobil.
<< |
Fórum je moderované, nevhodné příspěvky budou vymazány.
Bez analytických cookies nelze přispívat do fóra.